ERP I6 Moduly
- Obchod
- Sklad
- Učetnictví a finance
- Ostatní moduly
Obchod
Odběratelé / dodavatelé
                Zahrnuje základní evidenci odběratelů a dodavatelů
                Přiřazení dealerské kategorie/slevové skupiny
                Trvalý a dočasný kredit, možnost hromadného sledování kreditu za všechny pobočky
                Rozlišena fakturační adresa, adresa sídla společnosti a dodací adresy
                Nastavení výchozích hodnot ke každému klientovi (od individuální splatnosti faktury přes způsob dodání zboží až po vybraný bankovní účet, na který chceme zaslat úhradu)
                Uživatelská parametrizace obchodních partnerů
                Okamžité přehledy objemu obchodů po vybraných obdobích (týdny/měsíce/kvartály) včetně grafické prezentace
                Okamžité přehledy časové struktury pohledávek/závazků s možností "drill down" způsobem zobrazení konkrétních účetních dokladů
              
Kontakty
                Kompletní evidence kontaktních osob
                Rozlišení interních, firemních (společných), osobních a výchozích osobních kontaktů
                Správa přístupových jmen, hesel a práv do systému
                Uživatelská parametrizace kontaktů
                Vytváření a uchovávání seznamů kontaktů pro marketingové účely
                Provádění hromadných operací nad kontakty - tisk štítků, mailování, faxování
              
Historie kontaktů
                Modul řízení vztahů se zákazníky
                Záznam výsledků uskutečněných kontaktů
                Ukládání OLE dokumentů (MS Excel, MS Word, e-mailové zprávy)
                Plánování termínů příštích kontaktů
              
Objednávky
                Modul pro evidenci odběratelských i dodavatelských objednávek a nabídek
                Zahrnuje jak možnosti jejich tvorby, tak získávání přehledných informací o jejich stavu apod.
                4 způsoby uplatňování slev na objednávce
                2 úrovně blokování zboží na odběratelských objednávkách
                Snadné a přehledné zobrazení otevřených objednávek vhodných k fakturaci
                Sledování termínů dodání zboží
                Kopírování/přesouvání/sdružování objednávek
                Vytváření skladových přesunů na základě objednávky
                Podpora pro zásobování prodejních skladů poboček
              
Pohledávky / Závazky
                Tvorba a evidence faktur, proforem a dobropisů
                Přehled o stavu faktur z hlediska skladového i finančního
                Hlídání volného kreditu, dluhu po splatnosti a prodeje pod nákupní cenu (případně pod povolenou marži)
                Vytváření faktury z více objednávek
                Hromadné přenášení zablokovaného zboží z objednávky do faktury
                Automatická tvorba prodejního dodacího listu při vytvoření faktury
                Zautomatizování fakturace služeb (např. dopravného apod.)
              
Dodací listy
                Evidence příjmových a výdejních dodacích listů
                Hromadné přenášení položek z faktury do dodacích listů
                Vazba na modul záručních listů (sériových čísel)
                Mechanismus potvrzování dodacích listů (zboží se fyzicky odepíše/připíše až po potvrzení výdejky/příjemky skladníkem)
                Tisk identifikačních štítků s čárovým kódem na příjmu pro označení zboží
              
Záruky (sériová čísla)
                Evidence sériových čísel na vstupu i výstupu do skladu
                Kontrola úplnosti dodávky pomocí kontroly načteného (skenerem) kódu výrobce nebo sériového čísla
                Použití on-line i off-line čtecích zařízení (skenerů)
              
Speciální ceny
                Alternativa tvorby cen - vytváření zvláštních cenových kategorií konfigurací existujících cenových hladin
                Slevové skupiny klientů
                Individuální úpravy platné pouze pro 1 klienta
                Omezení na skupinu produktů
                Časové omezení platnosti
              
Fronta dodávek
                Přehled o termínech dodání zboží v dodavatelském i odběratelském směru
                Více termínů dodání ke každé položce objednávky
                Možnost pravidelného importování termínů dodání dodavatelských objednávek (pomocí technologie XML) z dat poskytovaných dodavatelem
              
Položky dokumentů
                Nadstavba nad moduly faktur a objednávek
                Náhled na seznamy položek těchto dokumentů přímo, bez průchodu přes hlavičku dokumentu
                Umožnění např. získání přehledu o nedodaných položkách všech objednávek jednoho klienta nebo o všech nákupech jediného produktu vybranou skupinou klientů apod.
              
Sklad
Produkty
                Evidence kmenových údajů zboží a služeb
                Přehled o stavech skladových položek jednotlivých produktů na jednotlivých skladech (hodnoty: skladem, blokováno, poškozeno, zapůjčeno, nedodáno zákazníkům, nedodáno nám dodavatelem)
                "drill down" metoda rozepsání detailních dokladů souvisejících s daným stavem skladové položky
                Údržba dealerských cen
                Logování historie změn ceníkových cen
                Zařazení do stromové struktury ceníku
                Optimalizovaná metoda vytváření odběratelských i dodavatelských objednávek
                Automatický návrh dodavatelských objednávek
                Dodavatelské ceníky
                Sledování více dodavatelů k 1 produktu ceníky konkurence
                Podpora zásobování více samostatných poboček
                Uživatelská kategorizace produktů
                Zobrazení termínu dodání zboží
                Evidování více typů balení včetně rozměrů a hmotnosti
                Zařazení položky do celního sazebníku, sledování země původu
                Používání sestav (bundle) a "zahákovaných" položek
                Okamžitá statistika prodejnosti produktu za poslední 4 týdny/měsíce/kvartály
                Vyhodnocení o prodejnosti a marže dle komodity za vybrané období
                Evidence a vyhodnocování skladových inventur s možností "drill down" způsobem zobrazení konkrétních účetních dokladů
              
Ceník
                Vytváření a údržba hierarchické stromové struktury ceníku
                Libovolné množství ceníkových stromových struktur
                Údržba metodou "drag and drop"
              
Skladové operace
                Přehled o historii skladu - veškerých pohybech zboží na skladě, včetně přesunů a jiných událostí ovlivňujících stav skladu
                Zobrazení prodejní ceny, skladové ceny a marže ke každému pohybu
              
Skladové přesuny
                Tvorba skladových přesunů
                Přecenění skladových zásob
                Sledování sériových čísel přesouvaného zboží
                Přesunutí z jednoho kódu produktu na jiný
                Kopírování obsahu přesunu do přesunu nového
              
Zápůjčky
                Evidence zapůjčeného zboží
                Postupné částečné vrácení zapůjčeného zboží
                Sledování sériových čísel zapůjčeného zboží
              
Reklamace
                Komplexní řešení reklamací poškozeného zboží jak ve směru k zákazníkům, tak i k dodavatelům (RMA)
                Evidence poškozeného zboží zákazníků (poškozeno cizí)
                Možnost výměny poškozeného zboží za jiné, příp. přijetí jiného zboží z opravárenského centra
                Evidence sériových čísel
                Široký výběr tiskových dokumentů
              
Montáž
                Kompletace produktů na základě sestavení z komponent (např. montáž počítačů)
                Více režimů způsobu kompletace výsledného produktu
                Propojení se svázanými moduly objednávek, skladových přesunů, dodacích listů, sériových čísel a skladových operací
              
Expedice
                Vytváření a evidence balíků přepravních služeb při expedici zboží
                Tisk štítků s čárovými kódy na termických ne
bo termotransferových tiskárnách
                Řešení problematiky dobírek
                Tisk předávacích sestav balíků
              
Skladová logistika
                Adresace skladu
                Rozdělení skladu do zón
                Optimalizace dodávek do sdružených výdejů
                Kompletace dodávek
                Autorizace skladových činností
              
Učetnictví a finance
Základní charakteristika
                Účetnictví představuje integritní součást celého systému
                Samostatné moduly pro zpracování pohledávek a závazků, skladového hospodářství, veškerých finančních toků a majetku, které poskytují široké možnosti pro zpracování prvotních dokladů
                On-line provázání z modulů do účetnictví
                Zajištění systémové provázanosti a datové konzistence mezi moduly
              
Pohledávky a závazky
                Knihy přijatých a vystavených faktur, dobropisů, záloh. faktur i ostatních pohledávek a závazků i zpětně k datu evidence v zahraničních měnách
                Podpora pro rychlou tvorbu upomínek a penále
                Vzájemné zápočty dobropisů a faktur, pohledávek a závazků
                Variantní volba číselných řad
                Volba rozmanitých náhledů a filtračních podmínek
                Promítání on-line dluhů, úhrad i záloh do modulu odběratelů a dodavatelů
                Reporty - časová struktura pohledávek
              
Sklad
                Evidence více skladů, definice přístupu ke skladům
                Evidence skladových pohybů, karet zboží a materiálu
                Volba metody účtování FIFO nebo průměrných cen
                Volba detailního nebo souhrného účtování dle typů pohybu
              
Finance
                Pokladny, valutové pokladny, evidence zjednodušeného pokladního dokladu
                Banky, devizová konta
                Možnost rozepsání dokladu do více řádků (dle účelu, středisek, akcí, projektů, členění DPH, aj.)
                Pokladní doklady i včetně předkontace
                Homebanking - Import bankovních výpisů a export platebních příkazů
                Automatické párování plateb
                Automatické zpracování kurzových rozdílů z úhrad závazků a pohledávek
                Zpracování záloh
                Platební příkazy na základě evidovaných faktur či záloh.faktur a jejich finančního stavu
                Kurzovní lístek, více typů, možnost importu z internetu
                Cestovní náhrady - pro evidenci a vyhodnocování pracovních cest tuzemských i zahraničních, urychluje vytváření komplexních cestovních příkazů a účetní evidenci případů služebních cest zaměstnanců s možností automat.vystavení pokladního dokladu
                Evidence smluv - nástroj pro evidování důležitých firemních dokumentů (např. právní dokumenty, leasingové smlouvy, apod.) včetně splátkových kalendářů
                Hospodářské plány - evidence hospodářských a účetních plánů uzavírání/otevírání období - nástroj pro uzamčení účetních záznamů za zvolené období s možností povolení vstupu vybraným uživatelům
                Účetní závěrka, uzavírání a otevírání účetních knih, i "nanečisto"
                Reporty - pokladní kniha, platební reakce, aj.
              
Majetek
                Evidence hmotného i nehmotného majetku
                Evidence na úrovni středisek, zodpovědných osob a míst uložení
                Daňové a účetní odpisy, tvorba odpisového plánu, přehled odpisů po celou dobu odepisování
                Automatický převod zařazení, vyřazení a odepisování do účetnictví
                Inventurní soupis majetku a jiné reporty
              
Účetnictví
                Účtový rozvrh s definováním charakteru účtu, alternativního účtu a možností nastavení virtuálních účtů
                Tabulky předkontací (konverzní tabulky), nástroj pro správu automatických předkontaci faktur, plateb a jiných, automaticky předúčtovávaných operací
                Účtování v zahraniční měně
                Možnost volby středisek, akcí, projektů
                Kontrola při účtování (podvojnost, povolení účtu, aj.)
                Modul poskytující přístup k účetním datům, interpretovaným jako účetní deníky, hlavní kniha s možností editace dokladů a jejich potvrzování
                Interní účetní doklady
                Změna stavu, nástroj pro hromadnou změnu stavu účetních záznamů, např. zanesených automaticky na základě konverzních tabulek
                Definice výstupních reportů typu rozvaha, výkaz zisků a ztrát a cash-flow, k dispozici jsou předdefinované oficiální státní výkazy
                Kumulované účetní výstupy zejména počáteční rozvaha, obratová předvaha, rozvaha a výkaz zisků a ztrát (i pouze daňový) s možností různých hledisek třídění a filtrování
                Statistický přehled počtu účetních záznamů dle zaúčtov ání, vstupů, aj.
                Saldokonto, automatické zpracování pro pohledávky a závazky
                Zpracování daňového přiznání k DPH přímo ze zdrojových dokladů
                Tisky účetních dokladů, účetního deníku, hlavní knihy, aj.
                Opakovatelná roční závěrka
              
Ostatní moduly
Sestavy
                Spouštění standardně dodávaných reportů (např.report DPH, pokladní kniha, statistika prodeje) a reportů vytvořených podle potřeb klienta
                Dynamická možnost doplňování nových reportů bez potřeby poskytování nových verzí systému (update)
                Přehledná stromová struktura seznamu dostupných reportů
                Možnost přidělování přístupových práv k jednotlivým reportům
              
Statistiky prodeje a nákupu
                Přehled o obratech a marži po prodejních komoditách, produktech a prodejních dokladech, s možností omezit sledované období, případně klienta apod.
                Předdefinovaná široká sada náhledů (např. vyhodnocení po firmách, obchodnících, střediscích, cenových hladin ách, městech ...)
                Možnost % porovnání změny za více období
                Export výsledků do mnoha formátů (např. MS Excel, txt, csv, ...)
                "Drill down" metoda prohlížení obratu a marže za zvolené období: výrobce / produkt / konkrétní prodeje
              
Moduly pro administraci systému
                Nastavování systémových a uživatelských číselníků
                Lokálních a globálních parametrů systému
                Přístupových práv: pro skupinu uživatelů/konkrétní osobu, práva na moduly, tabulky, sloupce tabulek, řádky tabulek, pokladny, reporty a speciální akce.
              
Tiskový aplikační server i6 (i6job)
                Plánování tisku dokumentů podle zadaného filtru a kritérií
                Dávkové mailování / faxování reportů a dokumentů (např. seznam nazaplacených faktur, otevřených objednávek, zaslaného zboží, aj.)
                Hromadné odesílání dealerských ceníků dle individuálního nastavení
              
Nadstavba v prostředí ms excel pro hromadné zpracování
                Zanesení nových produktů
                Aktualizace kmenových dat produktů
                Aktualizace ceníkových cen
                Zanesení a aktualizace údajů o odběratelích/dodavatelích
              
Tvorba off-line ceníků
                Generování ceníků dle individuálních šablon podpora formátů MS Excel nebo HTML
                Funkce vyhledávání
                Příprava off-line košíku a jeho odeslání e-mailem nebo do on-line e-Shopu
              
